امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

Monday 29 April 2024

معرفی شرکت سوله سازی اعتمادسازه

1403/01/08
کد خبر : 34
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 694 نفر

اعتمادسازه یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ساخت انواع سوله در ایران است که با چندین سال سابقه اجرایی توانایی خدمات‌دهی به شهرهای مختلف کشور را دارد و از همین رو جزو 10 شرکت سوله سازی برتر در ایران شناخته می شود.
ازآنجایی‌که کسب‌وکارهای نوپا روزبه‌روز در کشور گسترش پیدا می‌کند و از طرفی کارخانه‌جات، کارگاه‌های صنعتی، مکان‌های ورزشی و تجاری به‌دنبال افزایش فضای کاری خود هستند، اجرای سازه‌های فولادی به عملیاتی ضروری تبدیل شده است.
از همین رو شناخت یک شرکت فعال در زمینه اجرای انواع مختلف سازه‌های فلزی می‌تواند به افراد کمک کند تا با اطمینان خاطر بیشتری پروژه‌های خود را به دست افراد باتجربه بسپارند.

با شرکت اعتمادسازه بیشتر آشنا شوید

اعتمادسازه فعالیت خود را بیش از 10 سال پیش و در استان کرمان آغاز کرد که با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و به‌روز توانسته است جایگاه بسیار خوبی در میان شرکت‌های ساخت سازه‌های فلزی در داخل کشور به‌دست آورد.
این شرکت سوله سازی پروژه‌های متعددی را با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای روز دنیا در بسیاری از نقاط کشور اجرا کرده و ازآنجایی‌که در انجام آنها موفق ظاهر شده، در رتبه‌بندی شرکت‌های سوله‌سازی در سال 1402 توانست در بین 10 مجموعه برتر قرار بگیرد.

معرفی محصولات ارائه‌شده در اعتمادسازه


درحال‌حاضر ساخت سازه‌های فلزی به‌صورت سبک و سنگین به‌عنوان یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای ایجاد فضاهای مناسب جهت راه‌اندازی بسیاری از مشاغل صنعتی، انبارداری و اجرای نمایشگاه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود.
از همین رو این مجموعه نیز با هدف ساخت انواع مختلف سوله سبک و سنگین فعالیت خود را آغاز کرد که علاوه‌بر آن، به ساخت و اجرای پل عابر پیاده و جرثقیل سقفی نیز می‌پردازد که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

سوله خرپایی

یکی از سازه‌های فلزی که در این مجموعه، تمامی مراحل ساخت و اجرای آن به دست افراد متخصص و باتجربه انجام می‌شود، سازه خرپایی نام دارد که با برخورداری از وزن پایین و قیمت به‌صرفه به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سازه‌های صنعتی به‌شمار می‌رود.
موارد استفاده از این سازه که در دسته سوله‌های سبک قرار می‌گیرد شامل انبار، نمایشگاه‌ها، استخر، واحدهای دامداری، محل‌های اسکان اضطراری و احداث خطوط تولید است که نحوه ساخت و اجرای آن نیاز به مهارت بالایی دارد.
معمولا سقف این سازه به‌صورت شیبدار ساخته شده و از تجهیزات مختلفی همچون ورق‌های گالوانیزه یا ساندویچ پانل برای پوشش سقف و دیوارهای آن استفاده می‌شود.
امکان ساخت سازه‌های خرپایی با وسعت بالا، قیمت به‌صرفه و مقاومت مناسب در برابر شرایط محیطی مختلف، این مدل را به یکی از بهترین سازه‌های فلزی تبدیل می‌کند که کارشناسان و متخصصان این شرکت با مهارت و تجربه بالای خود تمام مراحل طراحی و نصب را بر عهده می‌گیرند.

سوله یو بی ام

دستگاهی به‌نام UBM برای ساخت تجهیزات این سازه به‌کار می‌رود و این مسئله باعث می‌شود تا در بین شرکت‌های سازنده با نام یو بی ام معروف باشد که مجموعه اعتمادسازه در ساخت این نوع از بناهای فولادی نیز تبحر و مهارت بالایی دارد.
در ساخت سازه‌های یو بی ام از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌کنند که به‌کارگیری چنین مصالحی می‌تواند در کاهش وزن کلی بسیار موثر باشد، درواقع تمامی مراحل طراحی، تولید و نصب این سازه قوسی در محل ساخت و اجرای پروژه انجام می‌شود.
برای ساخت سالن‌های ورزشی، پارکینگ و مراکز تجاری می‌توان از این نوع سازه استفاده کرد و اگر قصد دارید تا این کار زیر نظر یک گروه کارآزموده انجام شود که از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند، کافی‌است از کارشناسان این شرکت تولیدی کمک بگیرید.

سوله سنگین

سازه‌های سنگین یکی دیگر از محصولاتی است که از سوی این شرکت مراحل طراحی و اجرای آن انجام می‌شود که با توجه به استفاده از تیرورق‌هایی با وزن بالا، با این نام معروف است.
تا پیش از تولید سازه‌های سبک، به‌طور معمول برای ساخت بسیاری از فضاهای صنعتی از نمونه‌های سنگین با اسکت و پوشش فولادی استفاده می‌شد که امکان اجرا در فضاهای بسیار وسیع را ندارند.
با در نظر گرفتن مصالح مستحکمی که برای اجرای این نوع از سازه به‌کار می‌رود می‌توان انتظار داشت که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند و در اغلب موارد هزینه‌های نگهداری آنها پایین خواهد بود.
در مواردی که فضای کمی برای سوله سازی در اختیار باشد انتخاب سازه‌های سنگین می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار در نظر گرفته شود که در زمان کمتر و با استفاده از بهترین مواد اولیه زیر نظر کارشناسان ماهر و کارآمد این شرکت تولیدی، قابل اجرا خواهد بود.

جرثقیل سقفی

هرچند این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع سازه‌های فولادی فعالیت دارد اما محصولات دیگری نیز در این شرکت تولید و به مرحله اجرا می‌رسد که معمولا کاربرد زیادی در فضاهای صنعتی دارد.
یکی از مهم‌ترین سازه‌های که در این شرکت ساخته و در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد، جرثقیل سقفی نام دارد. در اغلب کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، سازه‌های صنعتی و مکان‌های سرپوشیده که نیاز به حمل بارهای سنگین دارند از این ابزار مقاوم استفاده می‌شود.
انواع مختلف جرثقیل سقفی شامل تک پل، 2 پل، بازویی، آویز و دروازه‌ای است که هر کدام از آنها از نظر ساختار و کاربرد تا حدودی با هم تفاوت‌هایی دارند و مزیت اصلی این محصولات عدم اشغال فضای کاری است.
در کنار تمامی این محصولات، متخصصان این شرکت پل‌های عابر پیاده را نیز با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای لازم در فضاهای مختلفی که نیاز باشد، اجرا می‌کنند.

دلایل معرفی اعتمادسازه به‌عنوان شرکت برتر سوله‌سازی


در زمینه ساخت انواع مختلف سوله‌های سبک و سنگین، انجام محاسبات دقیق، مهارت، تخصص کافی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به‌عنوان مهم‌ترین مواردی است که یک شرکت باید در انجام پروژه‌های خود در نظر بگیرید.
در همین راستا مجموعه اعتمادسازه توانسته است تمامی این موارد را به‌خوبی در پیش بگیرد و با انجام پروژه‌های متعدد و باکیفیت به شرکتی مطمئن و معتبر در میان تولیدکنندگان تبدیل شود.
تکیه بر دانش و تخصص، یکی از اصول مهمی است که این شرکت سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و از این طریق قادر خواهد بود تا سازه‌هایی را با حفظ تمامی اصول و استانداردهای جهانی در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار دهد.
از طرفی تمامی تجهیزات و قطعات که در ساخت سازه‌های مختلف به‌کار می‌رود در بخش‌های تولیدی این مجموعه تهیه می‌شود که به مشتریان اجازه داده می‌شود تا بر مراحل تولید نیز نظارت داشته باشند.

جمع‌بندی

اعتمادسازه یکی از شرکت‌های برتر سوله‌سازی داخل کشور بوده که سابقه‌ای بیش از 10 سال در زمینه تولید انواع مختلف سازه‌های فلزی سبک و سنگین دارد. در این مجموعه که از کادری حرفه‌ای و مجرب تشکیل شده، از پیشرفته‌ترین تجهیزات و بهترین مواد اولیه برای ساخت سازه‌های مختلف استفاده می‌شود.

 


لینک کوتاه :
http://www.etedaal.ir/article/show/34
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید