امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

Tuesday 14 May 2024

پرسودترین خط تولید در ایران که باید بشناسید!

1403/02/02
کد خبر : 57
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 145 نفر

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که در ایران می توانند سود بسیاری را نصیب صاحبین خود کنند. بسیاری از افرادی که به فکر راه اندازی یک کسب و کاری تولیدی در ایران هستند، دقیقاً نمی‌دانند باید چه کاری را راه اندازی کنند. به همین دلیل به دنبال پرسودترین خط تولید در ایران هستند.

 

شما برای راه اندازی یک لاین ‌تولید به سرمایه قابل توجهی نیاز دارید. بنابراین بررسی این موضوع از قبل اهمیت بسیار زیادی دارد. برای راه اندازی هر خط تولیدی، باید دستگاه های مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار دهید. همچنین ببینید محصولاتی که با این خط، تولید شده و به بازار ارائه می‌شوند تا چه حد قابلیت خرید یا فروش دارند.

قیمت مواد اولیه نیز یکی از موارد مهم قبل از راه اندازی لاین‌ تولید است. اما بعد از بررسی همه‌ی این موارد، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا راه ‌اندازی لاین تولید مورد نظر می‌تواند سودآوری قابل توجهی برای شما داشته باشد یا خیر؟

در ادامه برخی از لاین تولید‌های پرسود در کشور ایران را برای شما بیان می‌کنیم تا بتوانید پرسود ترین خط تولید در ایران را انتخاب کنید.

خط تولید زغال فشرده

تولید زغال فشرده یکی دیگر از روش‌های کارآفرینی و احداث لاین تولید پرسود برای شماست. زغال فشرده یک ماده آتش‌زاست که در اثر فشرده شدن خاک اره تحت تأثیر حرارت و گرمای بسیار زیاد تولید می‌شود. زغال فشرده در صنایع اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به تقاضای بالای این محصول، شما با تولید زغال فشرده می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید.

از ویژگی های خط تولید زغال فشرده این است که سرمایه اولیه آن نسبت به سایر کسب و کارها بسیار کمتر است. به عنوان مثال شما با سرمایه حدود 270 میلیون تومان می‌توانید به راحتی این لاین تولید را احداث کنید. در حالیکه برای راه اندازی سایر کسب و کارها دست کم باید از 3۰۰ میلیون به بالا سرمایه اولیه داشته باشید. با احداث خط تولید زغال فشرده شما حداقل به شکل ماهانه از ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

 

یکی دیگر از مزایایی که تولید زغال فشرده دارد، این است که برای شروع کار، نیاز به دانش بالایی ندارد و شما می توانید نحوه تولید این محصول را به راحتی بیاموزید. فرآیند تولید زغال فشرده به این شکل است که در ابتدا مواد اولیه زغال فشرده، با ماده چسبنده ترکیب می شوند و در مرحله بعدی، به این ترکیب، فشار اعمال می شود.

خط تولید دستمال کاغذی

اگر به دنبال راه اندازی یک خط تولید کم دردسر هستید که بتواند سودآوری قابل توجهی برای شما داشته باشد، بدون شک لاین تولید دستمال کاغذی، بهترین روش برای کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار است. اول اینکه شما با استفاده از خرید دستگاه‌های مربوط به تولید دستمال کاغذی، می‌توانید انواع مختلفی از محصولات بهداشتی را تولید کنید. مثلاً دستمال کاغذی جیبی یا دستمال کاغذی رولی را می‌توانید وارد لاین تولید خود کرده و دامنه فروش محصولات خود را افزایش دهید.

از طرفی دستمال کاغذی یک محصول پر فروش در کشورهای مختلف جهان است. می‌توانید با بررسی برخی از رقبا، یک برند خاص برای کسب و کار خود انتخاب کنید و با برند سازی، درآمد خود را افزایش دهید. شما با احداث لاین ‌تولید دستمال کاغذی می‌توانید بسته به میزان تولیدتان، به شکل ماهانه حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

خط تولید پلاستیک

یکی از بهترین خط تولیدها به خصوص در کشور ایران، خط تولید پلاستیک است. سرمایه لازم برای راه اندازی لاین تولید پلاستیک نسبت به سایر کسب و کارها، کمی بیشتر است. ولی در مقابل، درآمد بالاتری نیز برای شما به همراه خواهد داشت. شما با احداث لاین ‌تولید پلاستیک، می‌توانید به شکل ماهانه از ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

درآمد شما پس از احداث لاین تولید پلاستیک، به این موضوع بستگی دارد که چه محصولاتی را تولید می‌کنید. از مواد پلاستیکی پلی اتیلن برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی مثل نایلون، کیسه‌های پلاستیکی و لوازم و ظروف پلاستیکی نیز می‌توان استفاده کرد.

خط تولید شانه تخم مرغ

خط تولید شانه تخم‌ مرغ یکی از کسب و کارهای مرتبط با صنایع غذایی است که درآمد بسیار بالایی برای شما خواهد داشت. قیمت هر شانه تخم‌ مرغ با توجه به هزینه های پرورش مرغ‌ها و مواد اولیه، متفاوت است. ولی این موضوع را نمی‌توان تکذیب کرد که قیمت شانه تخم‌ مرغ هر ساله رو به افزایش است.

شما با پرورش مرغ یا با ارتباط گرفتن با مراکزی که در زمینه پرورش مرغ فعالیت دارند، می‌توانید لاین تولید شانه تخم مرغ را راه اندازی کنید و از این طریق درآمدزایی داشته باشید. با داشتن سرمایه اولیه در حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید به طور میانگین از ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

خط تولید پنجره یو پی وی سی

اگر به دنبال یک کسب و کار پردرآمد هستید، راه اندازی خط تولید پنجره یو پی وی سی را پیشنهاد می کنیم. با احداث خط ‌تولید پنجره یو پی وی سی، شما درآمد بالای ۶۰ میلیون تومان در ماه خواهید داشت و با سرمایه اولیه ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک کسب و کار فوق‌العاده راه اندازی کنید.

 

علت پرفروش بودن محصولات در و پنجره یو پی وی سی این است که نسبت به سالیان گذشته مصرف پنجره‌های دوجداره یا پنجره‌های جدیدی که نسبت به در و پنجره‌های قدیمی استحکام و کارایی بیشتری دارند، افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل با افزایش سفارش این محصولات، فروش آنها نیز بیشتر خواهد بود.

خط تولید لوازم و ظروف یکبار مصرف

احداث خط تولید لوازم یکبار مصرف به خصوص لوازمی مثل لیوان یکبار مصرف و ظروف یکبار مصرف دیگر، درآمد بسیار مناسبی برای شما خواهد داشت.‌ حدود ۷۰ درصد از افرادی که این کسب و کار را برای درآمدزایی انتخاب کرده‌اند، از وضعیت بازار رضایت دارند. همچنین نسبت به سال‌های گذشته وضعیت فروش این محصولات حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

درآمد شما بعد از احداث خط تولید لوازم یکبار مصرف، حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه می‌باشد. شما می‌توانید با خرید ماشین آلات و دستگاه‌های مربوط به لیوان و لوازم یکبار مصرف، روزانه چندین هزار محصول برای فروش داشته باشید و با دریافت سفارش از مشتریان خود در آمدزایی قابل قبولی داشته باشید.

چگونه پرسوترین خط تولید در ایران را بیابیم؟

تمامی مواردی که بیان شد، انواعی از پرسودترین خط تولید در کشور ایران هستند که می‌توانند برای درآمدزایی و کارآفرینی به شما کمک کنند. اما قبل از هر اقدامی، باید به سوالات مختلفی در رابطه با کسب و کار مورد نظر پاسخ دهید. مثلاً اینکه وضعیت بازار در رابطه با محصول چگونه است و چه میزان صادرات و واردات در کشور انجام می‌شود؟ قیمت کنونی محصول و قیمت گذشته محصول چقدر است و میزان پیشرفت قیمت چقدر بوده است؟ همه این موارد باید قبل از راه اندازی خط تولید بررسی شوند و به این سوالات پاسخ داده شود. برای راه اندازی یک کسب و کار صنعتی و تولیدی، ایده های مختلفی وجود دارد. شما می توانید چند پیشنهاد کار تولیدی صنعتی پرسود را از سایت پارسی نیوز، ببینید.


لینک کوتاه :
https://www.etedaal.ir/article/show/57
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر